طراحی حرفه ای سایت ، سئو ،خدمات آنلاین کامپیوتر و شبکه در محل

با آسا سیستم کسب و کار خود را گسترش دهید سایتی حرفه ای و زیبا داشته باشید و در صفحه اول گوگل باشید

طراحی حرفه ای سایت ، سئو ،خدمات آنلاین کامپیوتر و شبکه در محل

با آسا سیستم کسب و کار خود را گسترش دهید سایتی حرفه ای و زیبا داشته باشید و در صفحه اول گوگل باشید

آسا سیستم ارائه دهنده خدمات آنلاین کامپیوتر و شبکه در محل و شهر قزوین
طراحی سایت و سئو
در صفحه اول گوگل باشید .
09398810709
پیوندهای روزانه

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۴۷ ب.ظ

فیلتر بورسی استریکلی + لینک دانلود

فیلتر بورسی استریکلی

 

همانطور که همه ما می دانیم بورس ایران در سال 98 و نیمه اول سال 99 رشد بسیار زیادی داشت تا حدودا مرداد ماه سال 99 که بورس شروع به ریزش کرد و تقریبا اکثر افراد ضرر کردند ولی آیا می دانید که همچنان افراد زیادی هستند که از بورس درآمد بالایی دارند؟

قیمت همه اجناس، اجاره خانه، ماشین و ... به شدت افزایش یافته است و همه فکر می کنند دیگر بورس ایران تمام شده و نمی شود ازش پول در آورد.

سال قبل همه صاحب خانه ها تمایل داشتند که بیشتر رهن خانه بگیرند تا اجاره ولی الان فکر می کنند که دیگر نمی شود با پول کاری کرد به همین دلیل تمایل کمتری به رهن دارند ولی شما می توانید با فیلتر بورسی استریکلی سیگنال های خوبی بگیرید و بر خلاف اکثر افراد درآمد بالایی از بورس ایران حتی الان که قرمز هستند داشته باشید. 

شما می توانید با فیلتر بورسی استریکلی قبل از همه سهم های مستعد رشد را شناسایی کنید؟

شما می توانید با فیلتر بورسی استریکلی ضررهای خود را فقط در دو ماه جبران کنید؟

با استفاده از فیلتر بورسی استریکلی مانند سال 98 از بورس خاطرات خوب داشته باشید؟

با فیلتر استریکلی در یک سال ثروت خود را چند برابر کنید؟

با فیلتر استریکلی به هیچ فیلتر دیگری نیاز خواهید داشت؟

با فیلتر بورسی استریکلی با کمترین آموزش در بورس فعالیت نمایید و سود کسب کنید؟

با فیلتر بورسی استریکلی دیگر نیازی به کانال های VIP برای دریافت سیگنال نخواهید داشت؟

پیشرفته ترین و کاملترین فیلتر با در نظر گرفتن تمام شرایط را داشته باشید؟

 

تنها با 75 هزار تومان فیلتر جادویی بورسی استریکلی را دانلود کنید و از بورس سودهای میلیونی بگیرید و ضررهای خود را جبران کنید 

هر کدام از فیلترهایی که تا آلان با آن آشنا شده اید در شرایط خاصی جواب می دهد و باید پارامترهای دیگری را در نظر بگیرید ولی فیلتر استریکلی طوری است که تمام شرایط را در نظر میگیرد و 11 شرط را بررسی می نماید.

 

دانلود فیلتر بورسی استریکلی


فیلتر بورسی استریکلی چیست؟

فیلتر بورس استریکلی یک الگوی پیشرفته و پیچیده ای است که ما آن را به صورت فیلتر درآورده ایم و فقط کافی است شما آن را در بخش فیلتر نویسی سایت tsetmc.ir قرار دهید و سهم های عالی و مستعد رشد را شکار نمایید.

 

سوال رایجی که پرسیده می شود این است که خب من که بلد نیست از این فیلتر استفاده کنم چی باید بکنم ؟

اصلا نگران نباشید همراه این فیلتر بورسی یک فایل آموزشی قرار دارد که کاملا شما را برای استفاده از این فیلتر راهنمایی خواهد کرد.

فیلتر استریکلی

 

همونطوری که بالا هم گفتیم الان همه فکر می کنند دیگر بورس ایران سود نمی دهد و سرمایه خودشان را به بازار بی ثبات ارز دیجیتال انتقال می دهند. دوستان عزیز توجه داشته باشید بازار ارز دیجیتال خیلی خیلی خطرناک است و هیچ پشتوانه ای ندارد و همانطور که ممکن است سودهای بالایی داشته باشد می تواند ضررهای خیلی بدتری داشته باشند. 

در بازار ارز دیجیتال اینقدر فساد مالی زیاد است که با توییت یک فرد جهت بازار تغییر می کند و هیچ تحلیل تکنیکال و فاندمنتالی ندارد. 

شما با استفاده از فیلتر بورسی استریکلی می توانید سرنوشت خود را تغییر بدهید و از بورس ایران سودهای بالایی دریافت کنید. 

شما طبق آموزش ما از فیلتر استفاده کنید و هر وقت فیلتر سهمی را به شما نشان داد آن را بخرید و بعد سود بین 5 تا 15 درصد می توانید آن را بفروشید یا درصورت آشنایی با بورس حتی بیشتر صبر کنید.

خرید فیلتر بورسی استریکلی

 

نکات مهمی که قبل از دانلود فیلتر بورسی استریکلی باید توجه کنیم:

  1. با این فیلتر دیگر نیازی به هیچ فیلتر دیگری نخواهید داشت چون 90 درصد سهم ها قبل از رشد وارد الگوی استریکلی می شوند.
  2. طبق آموزش های ارائه شده این فیلتر به هزاران نوع فیلتر دیگر تبدیل می شود و فقط کافی است اعداد داخل فیلتر را طبق آموزش تغییر دهید.
  3. شما می توانید طبق آموزش اعداد فیلتر را تغییر دهید و احتمال موفقیت خود را به بالای 90 درصد برسانید. لازم به ذکر است هرچقدر فیلتر سختگیرانه تنظیم شود احتمال موفقیت خیلی بالا می رود و تعداد سهم هایی که در یک یا چند روز شکار می کند کمتر می شود.
  4. طبق تنظیمات ما هر روز دو یا سه سهم شکار می شود و احتمال موفقیت بالای 80 درصد است. این را بدانید در دنیا بورس و سرمایه گذاری هیچ روشی 100 درصد نیست و اگر شخصی گفت روش من 100 درصد است یا فیلتر من تضمینی است یک دروغ بزرگ گفته است.

  5. فیلترها و روش های نوسانگیری زمانی بهتر عمل می کنند که تعداد اشخاص کمی از آن اطلاع داشته باشند ولی این فیلتر با توجه به تغییر پارامترها هیچ وقت از کار نمی افتد و اگر هم عمومی شود حتی بهتر عمل می کند و افراد زیادی همراه شما خرید را انجام می دهند و سهم به صورت شارپی بالا می رود.

  6. فیلتر استریکلی الگوی است که هر سهم که به صورت واقعی می خواهد رشد کند این مسیر را طی می کند.

  7.  فقط شما کافی است در ماه 4 سهم شکار کنید و ضریب موفقیت را حدود 75 درصد در نظر بگیرید پس 3 سهم شما سود می دهد و یکی ضرر می کند. در کل دو سهم شما سود کرده و اگر هر کدام حداقل سه درصد سود بدهند شما به نتیجه ی مورد نظر می رسید. توجه کنید ما حداقل های واقعی را در نظر میگیریم و زندگی واقعی است و هر احتمالی وجود دارد.

  8. فیلتر استریکلی مانند یک غذا می ماند وقتی شخصی غذای یک رستوران را می خورد میداند مواد تشکیل دهنده ی آن چیست ولی میزان ترکیب مواد و روش پخت را نمیداند ، شاید شما کمی فیلتر نویسی بلد باشید ولی نمی دانید ترکیب این چند پارامتر و تنظیم آنها طبق آموزش نتایج شگفت انگیزی می دهد. مثلا خیلی ها از اندیکاتور ایچیموکو میلیاردی سود می کنند ولی شما نمی توانید چون نکات و تنظیمات آن با توجه به بازار ایران را بلد نیستید. هرچند این فیلتر از هیچ اندیکاتوری کمک نمی گیرد.


    شما می توانید فیلتر استریکلی را از طریق لینک زیر دانلود نمایید و از بورس درآمدهای میلیونی بالا داشته باشید و ضررهای این یکسال خود را جبران کنید.

    توجه داشته باشید که لطفا این فیلتر را در اختیار فرد دیگری قرار ندهید چرا که تا زمانی که بهای یک چیز پرداخت نشود ارزشی برای آن قائل نمی شوند به علاوه اینکه ما هیچ گونه رضایتی بر انتشار رایگان آن نخواهیم داشت و شرعا و قانونا حرام می باشد. 

فروش فیلتر بورسی استریکلی

 

در پایان به یک نکته مهم توجه داشته باشید که:

همیشه در بورس آهسته و پیوسته حرکت کنید. 

 

من چطور به سایت اعتماد کنم؟

تمامی نمادها از جمله نماد اعتماد،نماد ساماندهی،نماد به پرداخت بانک ملت در اینجا موجود می باشد. 

 

فیلتر استریکلی

 

مشخصات فایل :

 

حجم فایل : 74300 کیلو بایت

فرمت فایل : zip

تعداد فایل ها : 4 عدد

تعداد فروش فایل فیلتر استریکلی : 3785

 

لینک دانلود فیلتر بورسی استریکلی

 

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۴۷
آرمین افشار