طراحی حرفه ای سایت ، سئو ،خدمات آنلاین کامپیوتر و شبکه در محل

با آسا سیستم کسب و کار خود را گسترش دهید سایتی حرفه ای و زیبا داشته باشید و در صفحه اول گوگل باشید

طراحی حرفه ای سایت ، سئو ،خدمات آنلاین کامپیوتر و شبکه در محل

با آسا سیستم کسب و کار خود را گسترش دهید سایتی حرفه ای و زیبا داشته باشید و در صفحه اول گوگل باشید

آسا سیستم ارائه دهنده خدمات آنلاین کامپیوتر و شبکه در محل و شهر قزوین
طراحی سایت و سئو
در صفحه اول گوگل باشید .
09398810709
پیوندهای روزانه

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۱۶ ب.ظ

آموزش زبان آلمانی از صفر (100 درصد تست شده)

آموزش زبان آلمانی از صفر تا پیشرفته سه ماهه در منزل

سلام دوستان خوبم امروز میخوام یکی از بهترین دوره هایی که برای آموزش زبان آلمانی شرکت کردم و واقعا ازش نتیجه خوب دیدم را بهتون معرفی کنم . 

من چندین سال بود درگیر آموزش زبان آلمانی بود هرچند وقت یکبار خواندن این زبان را شروع میکردم بعد از یک مدت که نتیجه دلخواهم را نمیگرفتم دلسرد میشدم و بیخیال یادگرفتن این زبان می شدم . 

من بصورت سلف استادی و هم با استاد مطالعه میکردم از سایت های زیادی برای مطالعه زبان استفاده کردم از جمله سایت رزتااستون،بیاموز،فرادرس،ایران مهر،... همه این ها خیلی سخت آموزش میدادند یا اصلا ید نمیگرفتم یا اینکه بخاطر سپردنش خیلی سخت بود یکبار بصورت اتفاقی با این سایت آموزش زبان  آشنا شدم .یک دوره آموزش زبان بود با استاد فرهمند یکی از بهترین مدرس های زبان آلمانی .ایشان با روش خیلی شیرین و ساده و توی ویدیوهای کوتاه مدت زبان را یاد میدادن و من تونستم در عرض سه ماه هم مدرک A1 و هم A2 را بگیرم . تقریبا حدود 83 ویدیو بطور میانگین 15 ،20 دقیقه ای بود . جالبه هزینه این دوره و آموزش هم 50 هزار تومان بود که واقعا باورنکردنی بود که با این هزینه کم اینقدر آموزش خوبی باشه . 

الان که من این مطالب را مینویسم مدرک A1،A2 را گرفتم و به سفارت تحویل دادم و کار ویزام هم درحال انجام هست به امید خدا تا چند ماه دیگه واسه رفتن به اتریش آماده میشم . گفتم حالا که من نتیجه گرفتم این مطلب را بنویسم و این دوره خوب را به شما هم پیشنهاد بدم انشاله که شما هم نتیجه دلخواهتون را بگیرید و به کشورهای اسکاندیناوی،آلمان و اتریش بتونید مهاجرت کنید و حتی برای کار ترجمه زبان آلمانی آماده بشید . 

روی آموزش زبان آلمانی کلیک کنید تا وارد سایتشان بشید .  

اگه شما هم نتیجه گرفتید لطفا این محصول خوب را به دوستانتان پیشنهاد بدید. 

به امید موفق شما 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آبان ۹۹ ، ۲۳:۱۶
آرمین افشار